Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

NA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY UŻYWANE UDZIELAMY 14 DNI TAK ZWANEJ "GWARANCJI ROZRUCHOWEJ". 

Jeżeli część jest niezgodna z opisem (posiada wady) masz prawo do reklamacji. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji. 

O reklamacji proszę poinformować nas telefonicznie tel: 501-950-560 lub mailowo na adres: sklep@kasacjakielce.pl Proszę spakować część tak by nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu (paragon oryginał/kopia faktury lub jej numer) oraz numer kotna na który mamy zwrócić pieniądze.

W takiej sytuacji to my podsyłamy kuriera po odbiór zwrotu.

Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający.

Pieniądze zwracamy na podany przez klienta numer konta.

Nie zwracamy kosztów montażu oraz sprawdzania części.


ZWROTY

Dajemy możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. (odstąpienie od umowy)

Wystarczy że nas poinformujesz:

- pisząc na adres e-mail sklep@kasacjakielce.pl

- dzwoniąc pod numer tel 501-950-560

W takim przypadku koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.

Do Paczki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu (paragon oryginał/kopia faktury lub jej numer) oraz uzupełniony formularz odstąpienia od umowy.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Prosimy o przemyślane zakupy.